Adenova Lääkärikeskus osaksi Mehiläistä Espoossa

Mehiläisen vahva panostus naisten terveyden palveluihin jatkuu sen ostaessa Espoon Tapiolassa sijaitsevan Adenova Lääkärikeskus Oy:n.

Adenova Lääkärikeskus on tarjonnut Tapiolassa laadukkaat naisen terveyteen liittyvät palvelut yli kahdenkymmenen asiantuntijan voimin. Gynekologien ja muiden erikoislääkäreiden toiminta on perustunut monivuotisiin lääkäriasiakassuhteisiin ja asiakkaita on hakeutunut Adenovaan eri puolilta Suomea.

- Mehiläinen haluaa syventää naisten terveyteen liittyvää osaamistaan. Adenovan myötä vahvistumme pääkaupunkiseudulla entisestään. Väestöliiton ja Graviditaksen tultua osaksi Mehiläistä jo aiemmin, olemme johtava osaaja naisten terveydessä ja lapsettomuusasioissa, toteaa liiketoimintajohtaja Johanna Asklöf Mehiläisestä.

Vuonna 2005 avatun Adenova Lääkärikeskuksen perustaja gynekologi Maija-Liisa Rantala näkee Mehiläisen tuovan toimintaan uusia palveluita sekä kehitysmahdollisuuksia.

- Adenova on tunnettu erikoistuneesta, hyvästä asiantuntijapalvelusta, jota haluamme jatkaa myös tulevaisuudessa. Olemme panostaneet laadun seurantaan ja todenneet muun muassa rintasyöpien diagnostiikan olevan meillä erityisen tehokasta. Osana Mehiläistä pystymme kehittymään myös digitaalisten palveluiden osalta, sanoo Rantala.

Asiakkaiden palvelu jatkuu tutussa osoitteessa Tapiolassa Länsituulentie 10:ssä. Adenovan henkilöstö siirtyy Mehiläiseen vanhoina työntekijöinä. Tapiolan keskustan uusiutumisen myötä Adenova tulee tulevaisuudessa siirtymään uusiin toimitiloihin.

Lisätiedot medialle:

Johanna Asklöf, liiketoimintajohtaja, Mehiläinen, puh.  050 445 0502

Maija-Liisa Rantala, gynekologi, Adenova Lääkärikeskus, puh. 050 072 2005

Mehiläisen viestinnän yhteyshenkilö: Tuula Kukonlehto, puh. 040 572 5006

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain yli miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 290 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 11 500 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.