Hammas Mehiläinen avaan uuden toimipisteen Lahteen

Lehdistötiedote 2.1.2019

Uusin Hammas Mehiläinen avaa ovensa Lahdessa 2.1.2019. Lahden Hammas Mehiläinen tarjoaa monipuoliset ja laadukkaat hammashoidonpalvelut aina perushammashoidosta vaativiin kirurgisiin toimenpiteisiin ja esteettisiin ratkaisuihin.

Asiakkaita Lahden Hammas Mehiläisessä palvelee kokenut ja pitkään toiminut suun terveydenhuollon tiimi - kaksi hammaslääkäriä, kaksi erikoishammaslääkäriä ja suuhygienisti.

−Olemme tyytyväisiä pystyessämme nyt tarjoamaan asiakkaillemme Lahdessa kokonaisvaltaisesti kaikki Mehiläisen terveyspalvelut. Hammas Mehiläinen täydentää osaltaan Lahden Mehiläisen lääkärikeskuksen palvelutarjontaa saman katon alla, toteaa Mehiläisen liiketoimintajohtaja Erkki Virta.

Lahden Hammas Mehiläisen käytössä on alan modernein teknologia. Esimerkiksi kuvantamisessa hyödynnetään 3D-kuvantamislaitteistoa, jota käytetään muun muassa hammasimplanttien yksilöllisessä suunnittelussa. Myös pelkopotilaiden tarpeet on huomioitu palveluissa.

−Huomioimme jokaisen asiakkaan tarpeet yksilöllisesti ja haluamme tarjota asiakkaillemme laadukkaan ja miellyttävän hoitokokemuksen, jota tukee alan uusin teknologia ja henkilöstön pitkä kokemus, sanoo Lahden Hammas Mehiläisen toiminnasta vastaava aluejohtaja Kari Mäkipää.

Lahden Hammas Mehiläinen ja Lahden Mehiläinen toimivat samoissa tiloissa, osoitteessa Sibeliuksenkatu 6 C.

• Lahden Hammas Mehiläinen, aluejohtaja Kari Mäkipää, Puh. 040 522 5915, kari.makipaa@mehilainen.fi
  • Mehiläinen, Suun terveys, liiketoimintajohtaja Erkki Virta, Puh. 0400 196 766, erkki.virta@mehilainen.fi

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain yli miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 360 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 14 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.