Hammas Mehiläinen laajentaa Espoossa - ostaa Espoonlahden Hammaslääkäriaseman

Lehdistötiedote 9.10.2017

Mehiläinen Oy ostaa Espoossa pitkään toimineen hammaslääkärivastaanoton Espoonlahden Hammaslääkäriaseman liiketoiminnan. Toiminta siirtyy Hammas Mehiläinen Espoo Iso Omenan vastaanotolle 1.1.2018 alkaen.

- Espoonlahden Hammaslääkäriasema on yksi vahvimpia toimijoita Etelä-Espoon alueella. Sen tuottama laadukas hoito, toimintafilosofia sekä paikallinen tunnettuus istuvat saumattomasti Mehiläisen arvomaailmaan. Olemme tyytyväisiä saadessamme heidän vankan kokemuksensa vahvistamaan nuorta vastaanottoamme Iso Omenan kauppakeskuksessa, kertoo myynti- ja kehitysjohtaja Kari Mäkipää Hammas Mehiläisestä.

Espoonlahden Hammaslääkäriaseman toiminta siirtyy Hammas Mehiläisen Iso Omenan vastaanotolle vuoden 2018 alusta alkaen.

- On hienoa päästä jatkamaan pitkää uraa Mehiläisen uusissa tiloissa. Toivotamme vanhat ja uudet potilaamme tervetulleiksi Isoon Omenaan, toteavat hammaslääkärit Tarja Lehtinen ja Satu Syrjälä .

Asiakkaille Hammas Mehiläinen tuo mukanaan muun muassa vaivattomat ja sujuvat asiointikanavat.

- Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön nettiajanvarauksen sekä puhelinajanvarauksen, joka on auki vuoden jokaisena päivänä klo 6-22. Lisäksi asiakkailla on jatkossa käytössään Hammas Mehiläisen Iso Omenan modernit laitteet sekä kaikkien erikoishammaslääkäreidemme palvelut, kuvailee Mäkipää.

- Helpon saavutettavuuden lisäksi meille ovat tärkeitä laadukas hoito sekä erinomainen asiakaspalvelu. Näitä lähdemme yhdessä tarjoamaan espoolaisille asiakkaillemme, toteaa Mäkipää.

- Hammas Mehiläinen, Kari Mäkipää, myynti- ja kehitysjohtaja, puh 040 522 5915, kari.makipaa@mehilainen.fi
- Hammas Mehiläinen, Erkki Virta, liiketoimintajohtaja, puh. 0400 196 766 erkki.virta@mehilainen.fi

Hammas Mehiläisen yksityishammaslääkärivastaanottojen verkosto on lämminhenkinen hammaslääkäriketju, joka tarjoaa monipuoliset ja korkeatasoiset hammashoidon palvelut valtakunnallisesti. Ketjuun kuuluu yli 30 vastaanottoa ympäri Suomen. Hammas Mehiläisen vastaanotot ovat Mehiläisen suun terveydenhuollon liiketoiminta-aluetta, johon kuuluvat myös hammaslääkäripalvelut kunta-asiakkaille sekä Mehiläinen hammaslaboratoriot.

Yrityksestä

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa. Mehiläinen tarjoaa kokonaisvaltaiset palvelut yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläisessä palveluita tuottaa Suomessa yhteensä yli 11 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.www.mehilainen.fi