Mehiläinen avaa uuden ikääntyneiden palvelukodin Kemiin

Lehdistötiedote 28.11.2017

Mainiokoti Vihtori, Mehiläisen uusi 30-paikkainen ikääntyneiden palvelukoti, avautuu Kemiin loppuvuodesta 2018. Mainiokoti Vihtorissa panostetaan korkeatasoiseen hoitoon kodikkaassa ympäristössä.

Rovankadulle, eli parin kilometrin päähän Kemin keskustasta, rakentuva Mainiokoti Vihtori työllistää avautuessaan suunnilleen 20 hoiva-alan ammattilaista. Palvelukodin rakentajana toimii Finhoiva ja rakennustöiden tulisi valmistua siten, että ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan vuoden 2018 lopulla.

Korkeatasoista hoitoa kodikkaassa ympäristössä

­– Mainiokoti Vihtoriin tulee yhteensä 30 palveluasumisen paikkaa, jotka tarjoavat ympärivuorokautista hoivaa ja aktiivista arkea asukkailleen. Mehiläisen tehostetun palveluasumisen ryhmäkodeissa asukkaiden erilaiset tarpeet huomioidaan aina yksilöllisesti, Mehiläisen hoivapalveluiden myyntijohtaja Sami Vaateri kertoo.

Tilaratkaisut ovat uudessa hoivakodissa valoisia, selkeitä ja käyttötarkoitukseen suunniteltuja. Sekä asukkaiden viihtyisyydestä että turvallisuudesta on huolehdittu.

Asukkaaksi voi hakeutua joko Kemin kaupungin palveluohjauksen kautta tai ottamalla suoraan yhteyttä palvelukotiin sen valmistuttua.

Mehiläinen Oy, Sami Vaateri, hoivapalveluiden myyntijohtaja (palvelukotihankkeet)

puh. 040 057 9358, sami.vaateri@mehilainen.fi

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa. Mehiläisellä on Suomessa yli 130 palvelukotia eri puolella Suomea, joissa on yli 4500 asukaspaikkaa.