Mehiläinen Kaarina investoi uusiin toimitiloihin

Lehdistötiedote 15.2.2019

Mehiläinen on allekirjoittanut uuden vuokrasopimuksen Kaarinassa. Mehiläisen lääkärikeskus muuttaa aiempaa suurempiin toimitiloihin aivan Kaarina-talon kupeeseen tilojen valmistuessa vuoden 2019 lopussa.

Mehiläinen tarjoaa Kaarinassa sekä työterveyspalveluita että yksityisiä terveydenhoidon palveluita. Mehiläinen on savuttanut vankan jalansijan kaarinalaisten terveyden ja hyvinvoinnin palveluiden tuottajana. Nykyinen toimipiste on käynyt liian pieneksi vuonna 2017 avatun toimipisteen toiminnan laajennuttua. Palvelutarjontaa on tästä syystä tarpeen kasvattaa.

- Mehiläinen on sitoutunut toimimaan Kaarinassa ja haluaa investoida alueen terveyspalveluiden saatavuuden varmistamiseen. Lisäksi olemme jo nyt tehneet paljon yhteistyötä esimerkiksi paikallisten yrittäjien ja urheiluseurojen kanssa, mikä on jatkossa entistä luontevampaa, kertoo Mehiläisen Turun seudun johtaja Juha Hämäläinen lääkärikeskuksen palvelusuunnitelmista.

Mehiläinen Kaarinan siirtyessä toimimaan vuoden lopussa valmistuviin uusiin toimitiloihin asiakkaiden käytössä ovat paitsi ajanmukaiset, myös entistä suuremmat tilat.

- Olemme iloisia, että voimme toimia entistä laadukkaammissa ja ajanmukaisissa tiloissa sekä omalta osaltamme parantaa Kaarinan paikallista palvelutarjontaa, kertoo Hämäläinen.

Mehiläinen Oy, johtaja, Turun seutu, Juha Hämäläinen, puh. 0404821326, juha.hamalainen@mehilainen.fi

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain yli miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 360 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 14 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.