Mehiläinen laajentaa suun terveyden kuvantamispalveluita pääkaupunkiseudulla - ostaa Pantomo Oy:n

Lehdistötiedote 15.11.2017

Mehiläinen Oy ostaa Helsingissä vuodesta 1969 toimineen hammaslääketieteellisiin kuvantamispalveluihin erikoistuneen Pantomo Oy:n liiketoiminnan.

- Pantomo on tunnetuin ja vanhin suun terveydenhuollon kuvantamispalveluiden toimija pääkaupunkiseudulla. Pantomon tunnettuus ja toimintafilosofia laadukkaiden kuvantamispalveluiden tuottamisessa sopii Mehiläisen arvomaailmaan täydellisesti. Olemme todella tyytyväisiä saadessamme heidän vankan kokemuksen vahvistamaan palvelutarjontaamme Forumin yksikössämme, toteaa liiketoimintajohtaja Erkki Virta Hammas Mehiläisestä.

Henkilökunta jatkaa vanhoina työntekijöinä ja toiminta siirtyy Hammas Mehiläinen Helsinki Forum vastaanotolle 1.1.2018.

Erkki Virta, liiketoimintajohtaja, puh. 0400 196 766, erkki.virta@mehilainen.fi
Kari Mäkipää, Myynti- ja kehitysjohtaja, puh. 040 522 5915, kari.makipaa@mehilainen.fi

Hammas Mehiläisen yksityishammaslääkärivastaanottojen verkosto on lämminhenkinen hammaslääkäriketju, joka tarjoaa monipuoliset ja korkeatasoiset hammashoidon palvelut valtakunnallisesti. Ketjuun kuuluu yli 30 vastaanottoa ympäri Suomen. Hammas Mehiläisen vastaanotot ovat Mehiläisen suun terveydenhuollon liiketoiminta-aluetta, johon kuuluvat myös hammaslääkäripalvelut kunta-asiakkaille sekä Mehiläinen hammaslaboratoriot.