Mehiläinen laajentaa toimintaansa Helsingissä - ostaa hammaslääkäriasema Stoma Klinikat Oy:n

Lehdistötiedote 5.9.2018

Mehiläinen ostaa Helsingin ydinkeskustassa jo vuodesta 1970 toimineen hammaslääkärivastaanotto Stoma Klinikat Oy:n (Stoma Forum Hammaslääkärit) koko osakekannan. Asiakaspalvelu vastaanotolla jatkuu tuttuun tapaan, ja henkilökunta jatkaa vanhoina työntekijöinä Mehiläisen palveluksessa. Stoma Klinikat liittyy Hammas Mehiläisen hammaslääkärivastaanottojen ketjuun 1.11.2018.

Stoma Klinikat Oy on yksi vanhimmista ja arvostetuimmista yksityisistä hammaslääkärivastaanotoista Helsingissä. Vastaanotto sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa Forumin kyljessä moderneissa tiloissa ja sen palvelutarjonta kattaa kaikki hammaslääketieteen osa-alueet. Vastaanotolla on kattava huippuammattilaisten muodostama hammaslääkäri- ja erikoishammaslääkäritiimi sekä suuhygienistejä ja avustavaa henkilökuntaa.

- Stoma Klinikan toimintafilosofia saumattomista tiimeistä laadukkaan kokonaisvaltaisen hoidon tuottamisessa istuu hyvin Mehiläisen toimintatapaan. Olemme iloisia ja tyytyväisiä saadessamme tämän osaamisen ja kokemuksen vahvistamaan Hammas Mehiläisen verkostoa Helsingin ydinkeskustassa, toteaa liiketoimintajohtaja Erkki Virta Hammas Mehiläisestä.

- Mehiläinen tarjoaa Stoma Klinikan kannalta parhaat edellytykset ja mahdollisuudet tulevan toiminnan kehittämiseen. Hammaslääkäreiden ja henkilöstön työmahdollisuuksien turvaaminen oli yksi keskeisimpiä tavoitteita tässä yrityskaupassa. Uskon, että Mehiläisen kanssa nämä edellytykset täyttyvät ja Stoma voi jatkaa menestyksellistä toimintaansa nyt Mehiläisen omistuksessa, sanoo toimitusjohtaja, protetiikan ja purentafysiologian erikoishammaslääkäri Timo Kallio Stoma Klinikalta.

Omistusjärjestelyllä ei ole vaikutuksia asiakaspalveluun tai henkilökunnan työsuhteisiin.

Hammas Mehiläinen, Erkki Virta, liiketoimintajohtaja, puh. 0400 196 766 erkki.virta@mehilainen.fi
Hammas Mehiläinen, Kari Mäkipää, aluejohtaja Etelä-Suomi, puh. 040 522 5915, kari.makipaa@mehilainen.fi
Stoma Klinikat, Timo Kallio, toimitusjohtaja Stoma Klinikat Oy, puh. 0500 750 526, timo.kallio@stoma.fi

Hammas Mehiläisen yksityishammaslääkärivastaanottojen verkosto on lämminhenkinen hammaslääkäriketju, joka tarjoaa monipuoliset ja korkeatasoiset hammashoidon palvelut valtakunnallisesti. Ketjuun kuuluu yli 30 vastaanottoa ympäri Suomen. Hammas Mehiläisen vastaanotot ovat Mehiläisen suun terveydenhuollon liiketoiminta-aluetta, johon kuuluvat myös hammaslääkäripalvelut kunta-asiakkaille sekä Mehiläinen hammaslaboratoriot.