Mehiläinen laajentaa Vaasassa – ostaa hammaslaboratorio Vaasan Hammas Oy:n

Lehdistötiedote 27.3.2017

Mehiläinen Oy ostaa Vaasassa pitkään toimineen hammaslaboratorio Vaasan Hammas Oy:n koko osakekannan. Toiminta siirtyy Mehiläiselle 1.5.2017 alkaen. Henkilökunta jatkaa vanhoina työntekijöinä Mehiläisessä.

Hammaslaboratoriotoiminta on tärkeä osa Mehiläisen suun terveydenhuollon palvelukokonaisuutta. Suun terveyden liiketoimintajohtaja Erkki Virta on iloinen palveluiden laajentumisesta Vaasassa.

"Vaasan Hammas Oy:n vahva paikallinen tunnettuus ja toimintafilosofia saumattomana tiiminä laadukkaan hoidon tuottamisessa istuu Mehiläisen arvomaailmaan täydellisesti", kuvailee Virta.

"Yhdessä jo olemassa olevan hammashoitoyksikkömme ja Mehiläisen lääkärikeskus-, sairaala- ja työelämäpalveluiden kanssa muodostamme Vaasassa poikkeuksellisen kokonaisvaltaisen terveydenhuollon palvelukokonaisuuden", Virta sanoo.

Vaasan Hammas Oy:n henkilökunta jatkaa osakekaupan jälkeen Mehiläisessä vanhoina työntekijöinä. Toiminta jatkuu tutuissa toimitiloissa.

Laatua huipputeknologiaa hyödyntäen

Mehiläisen yksityishammaslääkärivastaanottojen verkosto on lämminhenkinen hammaslääkäriketju, joka tarjoaa monipuoliset ja korkeatasoiset hammashoidon palvelut valtakunnallisesti yli 30 toimipisteessään.

"Hyödynnämme vastaanotoillamme myös perushammashoidossa laajasti huipputeknologiaa hoitokokonaisuuksien ja –toimenpiteiden suunnittelussa. Asiakkaillemme tämä tarkoittaa ennen kaikkea parempaa hoidon laatua", summaa Virta.

Mehiläinen Oy, Erkki Virta, liiketoimintajohtaja, suun terveys, puh. 0400 196 766 erkki.virta@mehilainen.fi
Mehiläinen Oy, Jon Ahllund, operatiivinen johtaja, puh. 0400 869 365 jon.ahllund@mehilainen.fi

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain yli miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 200 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 11 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.