Mehiläinen Tapiola avasi ovensa Espoossa

Lehdistötiedote 11.1.2018

Mehiläinen Tapiola on avannut ovensa kasvavassa ja kehittyvässä Espoon Tapiolassa. Mehiläinen Tapiolan asiantuntijat tarjoavat asiakkailleen laadukasta ja yksilöllistä hoitoa, erityisenä vahvuusalueena naisten terveys. Tapiolassa toimii myös Hammas Mehiläisen vastaanotto.

Mehiläinen Tapiolan yksikönjohtaja Joona Putkosen mukaan Mehiläinen haluaa olla vahvasti mukana Tapiolan alueen kasvussa.

- Uskomme, että Tapiola tulee olemaan entistä merkittävämpi liikekeskus. Metron aukeaminen paransi Tapiolan alueen saavutettavuutta, mikä lisää ihmisvirtoja alueella. Samoin Tapiolan alueen remontin eteneminen tulee lisäämään alueen houkuttelevuutta, toteaa Putkonen.

Perinteinen espoolainen Adenova Lääkärikeskus Oy siirtyi vuonna 2017 osaksi Mehiläistä. Adenovassa vastaanottoa pitäneet lääkärit jatkavat Mehiläinen Tapiolassa ja toimipisteessä asiakkaita palveleekin 20 gynekologia.

- Gynekologimme ovat kokeneita ja vahvoja osaajia naisen terveyden eri osa-alueilla. Tarjoamme asiakkaillemme myös yleislääkärivastaanottoa. Lisäksi tulemme laajentamaan myöhemmin lääkärivastaanottoa myös muille erikoisaloille, kertoo Putkonen.

Lääkäripalvelujen lisäksi Mehiläinen tarjoaa Tapiolassa myös yleis- ja erikoishammaslääkäripalveluja niin lapsille kuin aikuisille. Hammas Mehiläinen Tapiola toimii osoitteessa Länsituulentie 1.

Mehiläinen Tapiola toimii osoitteessa Revontulentie 8 C ja se on avoinna maanantaista torstaihin klo 8-20 ja perjantaisin klo 8-15. Ajanvaraus tapahtuu Mehiläisen asiakaspalvelun tai verkkoajanvarauksen kautta osoitteessa www.mehilainen.fi.

Mehiläinen Tapiola, yksikönjohtaja Joona Putkonen, puh: 044 333 9487, sähköposti: joona.putkonen@mehilainen.fi

Mehiläisen viestintä, viestintäpäällikkö Laura Martinsuo, puh: 040 196 2892, sähköposti: laura.martinsuo@mehilainen.fi

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain yli miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 290 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 11 500 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.