Oulun palvelukoti Oy osaksi Mehiläisen mielenterveyspalveluita

Lehdistötiedote 4.4.2018

Mielenterveyskuntoutujien asumispalveluita tuottavan, vuonna 1997 perustetun Oulun palvelukoti Oy:n omistus on siirtynyt Mehiläinen Oy:lle 29.3.2018 alkaen. Toimintaan kuuluu yhteensä 49 paikkaa palveluasumista ja tukiasumista mielenterveyskuntoutujille.

”Oulun palvelukodilla on kokemusta mielenterveyskuntoutujien asumispalveluiden tuottamisesta jo 90-luvulta alkaen. Olemme tyytyväisiä päästessämme jatkamaan tätä toimintaa ja kehittämään sitä edelleen”, sanoo Mehiläisen hoivapalveluiden liiketoimintajohtaja Niklas Härus.

"Haluamme kiittää kaikkia yhteistyökumppaneita ja henkilökuntaamme menneistä vuosista. Olen iloinen, että perustamamme yritys saa hyvän kodin osana Mehiläistä”, kertoo Oulun Palvelukoti Oy:n yrittäjä Reino Mällinen. Omistusvaihdoksella ei ole vaikutusta työsuhteisiin, asukastyöhön tai muihin sopimuksiin.

Oulun palvelukodin lisäksi Mehiläisellä on yli 140 palvelukotia eri puolilla Suomea. Yhtiö aikoo avata vuonna 2018 yli 1000 uutta asukaspaikkaa uusilla yksiköillä ja yritysostoilla.

Lisätiedot:

- Niklas Härus, Mehiläinen Oy, liiketoimintajohtaja, puh. 041 536 9796

- Reino Mällinen, Oulun palvelukoti Oy, puh. 050 521 2700

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa. Mehiläisellä on Suomessa yli 140 palvelukotia eri puolella Suomea, joissa on yli 5000 asukaspaikkaa.