SAP-Care osaksi Mehiläisen ikääntyneiden palveluita

Lehdistötiedote 3.7.2017

Ikääntyneiden asumispalveluita tuottava SAP-Care Oy:n omistus siirtyy Mehiläinen Hoivapalvelut Oy:lle 1.7.2017 alkaen. Villa Timantti – nimellä toimiva palvelukoti tuottaa ikääntyneiden ympärivuorokautisia asumispalveluita Littoisissa Kaarinassa. Yhtiöllä on 36 asukaspaikkaa.

”Villa Timantti tunnetaan Varsinais-Suomen alueella korkealaatuisista palveluistaan. Toiminnassa on panostettu asukkaiden tarpeista lähtevään arkeen. Olemme erittäin iloisia saadessamme Villa Timantin osaksi Mehiläisen ikääntyneiden palveluita”, sanoo Mehiläisen hoivapalveluiden liiketoimintajohtaja Niklas Härus.

"Mehiläisen kanssa löytyi luonteva keskusteluyhteys ja yhteinen ajatus siitä, miten toimintaa voisi lähteä kehittämään edelleen”, kertoo yhtiön entinen omistaja Kaisa Aare-Puff.

Kaisa Aare-Puff jatkaa Mehiläisen palveluksessa. Omistusvaihdoksella ei ole vaikutusta työsuhteisiin, asukastyöhön tai muihin sopimuksiin.

Villa Timantin lisäksi Mehiläisellä on yli 110 palvelukotia eri puolilla Suomea. Villa Timantin ohella Mehiläisellä on alueella ikääntyneiden palvelukodit Mainiokoti Katariina Kaarinassa, Villa Aurora, Mainiokoti Nukkumatti, Mainiokoti Maaria Turussa, Mainiokoti Ilona Liedossa, Mainiokoti Raisiontori Raisiossa sekä Mainiokoti Salontori ja Mainiokoti Hajala Salossa.

Lisätiedot:

Niklas Härus, Mehiläinen Hoivapalvelut Oy, liiketoimintajohtaja, puh. 041 536 9796

Kaisa Aare-Puff, SAP-Care Oy, puh. 044 029 2077

SAP-Care Oy on vuonna 2012 perustettu yksityinen, ikääntyneiden asumispalveluja tarjoava yritys, joka toimii Littoisissa Kaarinassa. Yhtiöllä on 36 asukaspaikkaa.

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa. Mehiläisellä ja siihen vuonna 2016 yhdistyneellä Mainio Vireellä on Suomessa yli 110 palvelukotia eri puolella Suomea, joissa on lähes 4000 asukaspaikkaa.

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain yli miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 290 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 11 500 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.