Arvopaperimarkkinalain 2 luvun 10 pykälän mukainen ilmoitus omistusosuuden muuttumisesta

M-real Oyj Pörssitiedote 15.1.2008
M-real Oyj:n tänään saaman tiedon mukaan Norges Bankin (Central Bank
of Norway, norjalainen rekisterinumero 937 884 117) omistus
M-realissa on 9.1.2008 noussut 5,3 prosenttiin osakepääomasta ja 1,7
prosenttiin yhtiön äänimäärästä. Norges Bank omistaa yhteensä
17.431.344 M-real Oyj:n B-osaketta.

M-realin kaikkien osakkeiden lukumäärä on 328.165.612.

Lisätiedot:
Talousjohtaja Seppo Parvi, puh. 010 465 4321

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.