EU:N KILPAILUVIRANOMAISET TARKASTUSKÄYNN

M-real Oyj Pörssitiedote 25.5.2004 klo 16.00

EU:N KILPAILUVIRANOMAISET TARKASTUSKÄYNNILLÄ M-REAL OYJ:SSä

EU:n komission kilpailuviranomaiset ovat tehneet tarkastuskäynnin M-
real Oyj:n toimitiloissa. Käynti liittyy komission tutkimukseen,
jossa selvitetään väitettyä kilpailijayhteistyötä hienopapereissa.

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Jouko M. Jaakkola 010 469 4118

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.