EU:N KOMISSIO PÄÄTTÄNYT AIKAKAUSLEHTIPAPERIA KOSKEVAT TUTKIMUKSET

M-real Oyj on saanut EU:n komissiolta tiedonannon, jonka mukaan
komissio on päättänyt vuonna 2004 alkaneet aikakauslehtipaperia
koskevat kilpailuviranomaisten tutkimukset. Hienopaperin osalta
tutkimukset päättyivät elokuussa 2006.

M-realin osalta tämä päättää kilpailuviranomaisten tutkimukset
kokonaisuudessaan.

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.