EU:n komission tutkimukset koskien Map Merchant -kauppaa päättyvät aikaisintaan lokakuun lopussa

M-real Oyj Pörssitedote 17.9.2007

EU:n komissio on 5. syyskuuta 2007 saanut tiedoksi kaupan, jossa
Antalis International SAS ostaa M-realin tytäryhtiön Map Merchant
Group BV:n osakekannan. Lopullisen päätöksen aikaansaamiseksi
komissio on aloittanut ensimmäisen vaiheen tutkimukset, jotka
päättyvät lokakuun lopulla 2007. Mikäli ensimmäisen vaiheen
tutkimukset katsotaan kaupan osalta riittäviksi, kauppa toteutetaan
välittömästi tutkimusten päätyttyä ja M-real kirjaa kaupasta noin 80
miljoonan euron myyntivoiton kuluvan vuoden viimeisen neljänneksen
(Q4) tulokseen.

Talousjohtaja Seppo Parvi, puh. 010 469 4321