Finanssivalvonta on hyväksynyt Metsä Board Oyj:n joukkovelkakirjalainan listalleottoesitteen

Metsä Board Oyj Pörssitiedote 13.3.2014 klo 13.00

EI JULKISTETTAVAKSI, JAETTAVAKSI TAI LEVITETTÄVÄKSI SUORAAN TAI VÄLILLISESTI YHDYSVALLOISSA, KANADASSA, JAPANISSA, AUSTRALIASSA, SINGAPORESSA, HONG KONGISSA TAI MUILLA OIKEUDENKÄYTTÖALUEILLA, JOILLA TÄLLAINEN JULKISTAMINEN, JAKAMINEN TAI LEVITTÄMINEN OLISI LAINVASTAISTA. TÄMÄ TIEDOTE EI OLE TARJOUS MYYDÄ ARVOPAPEREITA.

Metsä Board Oyj tiedotti 6.3.2014 päättäneensä laskea liikkeeseen 225 miljoonan euron suuruisen joukkovelkakirjalainan. Joukkovelkakirjalaina, joka erääntyy 13.3.2019 ja jonka vuotuinen kiinteä kuponkikorko on 4,000 prosenttia, on laskettu liikkeeseen tänään.

Finanssivalvonta on tänään hyväksynyt joukkovelkakirjalainan listalleottoa varten laaditun esitteen, joka on tästä päivästä alkaen saatavilla englanninkielisenä, mukaan lukien suomenkielinen tiivistelmä, muun muassa yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.metsaboard.com.

NASDAQ OMX Helsinki Oy:n odotetaan ottavan joukkovelkakirjalainan julkisen kaupankäynnin kohteeksi 14.3.2014 alkaen.

METSÄ BOARD OYJ

Talousjohtaja Markus Holm, puh. 010 465 4913