Katri Sundström Metsä Boardin sijoittajasuhdejohtajaksi

Metsä Board Oyj lehdistötiedote 24.6.2015

VTM Katri Sundström on nimitetty Metsä Groupiin kuuluvan Metsä Board Oyj:n sijoittajasuhdejohtajaksi 1.9.2015 alkaen.
Sundström siirtyy Metsä Boardille Lemminkäinen Oyj:n sijoittajasuhdejohtajan tehtävästä.

METSÄ BOARD OYJ

Markus Holm, talousjohtaja, Metsä Board, puh. 010 465 4913

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.