LAKKO PYSÄYTTI TUOTANNON M-REALIN SUOMEN TEHTAILLA

LAKKO PYSÄYTTI TUOTANNON M-REALIN SUOMEN TEHTAILLA

Lakko pysäytti tuotannon M-realin Suomen tehtailla tänä aamuna klo
06.00 paperityöntekijöiden protestoidessa työpaikkojen vähentämistä
vastaan. Lakko päättyy 17.5.2006 klo 06.00.

Lakon aikana menetetystä tuotannosta aiheutuu M-realille yhteensä
noin 4 miljoonan euron tappio.

Lisätietoja antaa varatoimitusjohtaja ja toimitusjohtajan sijainen
Aarre Metsävirta, puh. +358 10 469 4301

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.