M-real korottaa kotelokartongin hintoja Euroopassa

Voimakkaasta kysynnästä sekä raaka-aineiden ja kuljetuskustannusten noususta
johtuen M-real korottaa kaikkien kotelokartonkien laskutushintoja 04.10.2010
lähtien. Korotus on Manner-Euroopassa €100/t ja Iso-Britanniassa £100/t.
Lisäksi M-real alkaa neuvotella asiakkaiden kanssa maksuehtojen lyhentämisestä.

Lisätietoja M-real Consumer Packagingistä:
Olli Mäki, Myyntijohtaja
Mobile  +358 (0)50 598 9888
E-mail: olli.maki(at)m-real.com

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.