M-real Magazinelle kultaa maailman suurimmassa aikakauslehtikilpailussa

M-real Oyj Lehdistötiedote 28.1.2011 klo 14.15

M-realin asiakas- ja sidosryhmälehti M-real Magazine on palkittu parhaasta kokonaissuunnittelusta (Overall Design, B-to-B) Folio Magazinen Eddies- ja Ozzies Awards -kilpailussa. Folio Awards on maailman suurin kansainvälinen kilpailu lehtialalla, jossa arvioidaan lehtien sisältöä ja ulkoasua. Vuoden 2010 kilpailusarjojen voittajat julkistettiin New Yorkissa tammikuun 25. päivänä.

“M-realin ja yhteistyökumppani Otavamedia Kynämiehen tiimi on tehnyt hienoa työtä. M-real Magazine on muista positiivisesti erottuva julkaisu, jota asiakkaamme arvostavat.”, M-real Magazinen päätoimittaja, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja Juha Laine sanoo. ”Voitokkaan numeron teema oli design. Käytimme lehden tekemiseen paljon aikaa ja energiaa mutta voitto oli silti todella positiivinen yllätys.”

“Design-numeromme on hieno esimerkki siitä, mitä M-realin ja tässä tapauksessa M-real Zandersin tuotteilla voi saavuttaa. Kannen CHROMOLUX ja sisäsivujen Medley plus ja Spectral ovat omiaan tuomaan lisää mahdollisuuksia luovaan suunnitteluun.”

Kilpailuun osallistui yli 2000 lehteä niin printtinä kuin verkkoversioina. Vuosittain pidettävän kilpailun järjestää Folio Magazine, ja noin 100 asiantuntijaa ympäri maailman oli sen tuomaristossa.

Kultaa voittaneen M-real Magazinen voi lukea täällä .