M-real Oyj:n taloudellinen raportointi ja yhtiökokous vuonna 2008

M-real Oyj Pörssitiedote 16.10.2007

Vuonna 2008 M-real Oyj julkaisee seuraavat taloudelliset raportit:

6.2.2008 tilinpäätöstiedote vuodelta 2007
23.4.2008 osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2008
23.7.2008 osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2008
22.10.2008 osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2008

M-real Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään 13.3.2008.

Seppo Parvi, talousjohtaja, M-real, puh. 050 577 4321
Anne-Mari Achrén, viestintä, M-real, puh.050 598 8864

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.