M-real Oyj:n taloudellinen raportointi ja yhtiökokous vuonna 2009

M-real Oyj Pörssitiedote 13.11.2008

Vuonna 2008 M-real Oyj julkaisee seuraavat taloudelliset raportit:

5.2.2009 tilinpäätöstiedote vuodelta 2008
22.4.2009 osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2009
23.7.2009 osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2009
22.10.2009 osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2009

M-real Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään 12.3.2009.

Talousjohtaja Seppo Parvi, puh. 010 465 321
Viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja Juha Laine, puh. 010 465 4335

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.