M-REAL PIENENTÄÄ OSAKKEENSA PöRSSIERÄÄ

M-real Oyj on hakenut Helsingin Pörssiltä osakkeidensa pörssierän
pienentämistä nykyisestä 500 kappaleesta 200 kappaleeseen. Muutos
astuu voimaan 14.3.2005.

Pörssierän pienentämisellä M-real haluaa lisätä edellytyksiä
sijoittaa M-realin osakkeisiin, lisätä osakkeillaan käytävää kauppaa
ja näin parantaa osakkeensa likviditeettiä.

M-realin osakkeet on listattu Helsingin Pörssissä. M-realilla on
kaksi osakesarjaa: A-osake (MRLAV) ja B-osake (MRLBV). Yhtiön
osakkeiden kokonaismäärä on 328 165 612.

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.