M-REALIN 400 MILJOONAN EUROMÄÄRÄINEN JOUKKOVELKAKIRJALAINA MERKITTY

M-real Oyj Pörssitiedote 1.12.2006

M-REALIN 400 MILJOONAN EUROMÄÄRÄINEN JOUKKOVELKAKIRJALAINA MERKITTY

M-real Oyj:n olemassa olevien lainojen jälleenrahoittamiseksi
liikkeeseen laskema 400 miljoonan euron neljän vuoden
vaihtuvakorkoinen joukkovelkakirjalaina on täysimääräisesti merkitty.
Lainan koroksi vahvistettiin EURIBOR 3kk + 3,625 %. Laina lasketaan
liikkeelle 7.12.2006 ja se erääntyy 15.12.2010. Liikkeeseenlaskun
pääjärjestäjinä toimivat Deutsche Bank ja BNP Paribas ja järjestäjinä
Nordea ja UniCredit Group (HVB).

Lisätiedot:
Talousjohtaja Seppo Parvi, puh. 010 469 4321

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.