M-realin Kemin tehtaan uudistus valmistui

M-real on saanut onnistuneesti päätökseen Kemin kartonkitehtaan uudistuksen. Tehdas käynnistyi investointiseisokin jälkeen 6. lokakuuta. Uudistus parantaa merkittävästi muun muassa päällystettyjen kraftlainereiden painettavuutta.

“Houkuttelevat pakkaukset tarjoavat merkittävää kilpailuetua vähittäiskaupassa. Siksi brändinomistajat sekä painajat ja jalostajat valitsevat huolellisesti pakkaustensa pintamateriaalin.Laadukas painojälki yhdessä tuotteen kestävän valmistusprosessin kanssa on merkittävimpiä tekijöitä heidän menestyksessään,” sanoo M-realin Consumer Packaging –liiketoiminta-alueen johtaja Mika Joukio .

Palvellakseen asiakkaidensa liiketoimintaa, M-real investoi 16 miljoonaa euroa Kemin tehtaansa päällystyslinjan parantamiseen. M-realin kraftlainerivalikoimaan kuuluu niin flexo-, offset-, mustesuihku- kuin silkkipainoon soveltuvia lajeja.

Mika Joukio, M-real Consumer Packaging -toimialan johtaja
Puhelin: +358 050 516 9024