M-realin Reflexin tehtaan myynti Arjowigginsille ei toteudu

M-real ja Arjowiggins ovat päättäneet olla toteuttamatta Reflexin
tehtaan kauppaa. Kaupasta oli sovittu 12.10.2007. Euroopan komissio
hyväksyi kaupan ehdollisena 4.7.2008. Hyväksymisen ehtona on, että
Arjowiggins myy Reflexin tehtaan itsejäljentävien ja
digitaalipainopapereiden liiketoiminnat kolmannelle osapuolelle.
Perusteellisen analyysin jälkeen osapuolet katsovat, että annettujen
ehtojen puitteissa mahdollisuudet kaupan toteutumiselle heikkenivät
oleellisesti.

Reflexin tehtaan kehittämistä jatketaan osana M-realia.

Lisätiedot:
Talousjohtaja Seppo Parvi, puh 010 465 4321
Viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja Juha Laine, puh. 010 465 4335

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.