Metsä Board Oyj:n taloudellinen raportointi ja yhtiökokous vuonna 2014

Metsä Board Oyj Pörssitiedote 26.9.2013 klo 10:15

Metsä Board Oyj julkaisee vuonna 2014 seuraavat taloudelliset raportit:

6.2.2014 tilinpäätöstiedote vuodelta 2013

13.5.2014 osavuosikatsaus tammi–maaliskuulta 2014

31.7.2014 osavuosikatsaus tammi–kesäkuulta 2014

5.11.2014 osavuosikatsaus tammi–syyskuulta 2014

Metsä Board Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään 2.4.2014.

METSÄ BOARD OYJ

Viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja Juha Laine, puh. 010 465 4335

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.