Metsä Board Oyj:n taloudellinen raportointi ja yhtiökokous vuonna 2017

Metsä Board Oyj Pörssitiedote 12.8.2016 klo 10

Metsä Board Oyj julkaisee vuonna 2017 seuraavat taloudelliset raportit:

Tilinpäätöstiedote vuodelta 2016                                         2.2.
Osavuosikatsaus tammi–maaliskuulta 2017                        4.5.
Puolivuosikatsaus tammi–kesäkuulta 2017                         3.8.
Osavuosikatsaus tammi–syyskuulta 2017                          1.11.

Metsä Boardin vuoden 2016 vuosikertomus, joka sisältää tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, palkka- ja palkkioselvityksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, julkaistaan englannin- ja suomenkielisenä yhtiön Sijoittajasivuilla http://www.metsaboard.com/Sijoittajat/ viikolla 9.

Metsä Boardin varsinainen yhtiökokous pidetään 23.3.2017.

METSÄ BOARD OYJ

Katri Sundström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0400 976 333

www.metsaboard.com

Metsä Board on johtava eurooppalainen taivekartongin ja valkoisen ensikuitulainerin valmistaja. Sen keveät kartongit on kehitetty ennen muuta kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksiin. Yhtiön käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta pohjoisista metsistä.

Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli 2,0 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 600 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin, ja sen osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.