Moody's Investors Service nosti Metsä Boardin luottoluokitusta kahdella pykälällä

Metsä Board Oyj pörssitiedote 23.6.2015 klo 9.00

Moody's Investors Service on nostanut Metsä Board Oyj:n luottoluokituksen kahdella pykälällä tasolta B1 tasolle Ba2. Luokituksen näkymä on vakaa.

Luottoluokituksen nousulla ei ole vaikutusta Metsä Boardin nykyisiin rahoituskustannuksiin.

METSÄ BOARD OYJ

Talousjohtaja Markus Holm, puh. 010 465 4913

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.