Sari Pajari M-realin liiketoiminnan kehitysjohtajaksi 1.4. 2011 alkaen

M-real Oyj Pörssitiedote 21.1.2011 klo 15

Sari Pajari (42) on nimitetty M-real Oyj:n, joka kuuluu Metsäliitto-konserniin, liiketoiminnan kehitysjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hänen päävastuualueensa ovat liiketoiminnan kehitys ja laatujohtaminen (TQM). Pajari aloittaa uudessa tehtävässään 1.4.2011 ja raportoi toimitusjohtaja Mikko Helanderille.

Pajari siirtyy M-realiin Metsäliitto-konsernin tietohallintojohtajan tehtävästä, jossa hän toimi vuodesta 2009. Ennen siirtymistään Metsäliitto-konserniin vuonna 2007 Pajari työskenteli johtavana strategiakonsulttina Pöyryllä, PwC Consultingilla sekä IBM:llä. Hän on koulutukseltaan puunjalostustekniikan diplomi-insinööri.

Viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja Juha Laine, puh. 010 465 4335