STANDARD & POOR?S ALENSI M-REALIN LUOTTO

STANDARD & POOR’S ALENSI M-REALIN LUOTTOLUOKITUSTA

Standard & Poor’s Ratings Services on tänään alentanut M-real Oyj:n
ja sen rahoitusyhtiön Metsä Group Financial Services Oy:n BBB-/A-3
luottoluokituksen BB+/B tasolle. Luokituksen näkymät ovat vakaat.

Luottoluokituksen laskulla ei ole vaikutusta rahoituskustannuksiin.

KONSERNIVIESTINTÄ

Lisätietoja antavat: talous- ja rahoitusjohtaja Heikki Saarinen 050
598 7142 ja toimitusjohtaja Aapo Nikunen, Metsä Finance 0500 848 116

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.