STANDARD & POOR?S ALENSI M-REALIN LUOTTOLUOKITUSTA

luottoluokituksen tasolle B+. Luokituksen näkymät säilyvät
negatiivisina.

Luottoluokituksen laskun vaikutus M-realin nykyisiin
rahoituskustannuksiin on noin 1,3 miljoonaa euroa vuodessa.

Lisätiedot: Metsä Group Financial Services Oy:n toimitusjohtaja Aapo
Nikunen puh. 0500 848 116 tai M-realin toimitusjohtaja Hannu Anttila
puh. 010 469 4343 tai 050 2398

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.