Vuosikertomus ja vuosikooste vuodelta 2007 julkaistu

M-real Oyj Pörssitiedote 6.3.2008

M-real Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2007 on julkaistu yhtiön
internet-sivuilla www.m-real.com suomen- ja englanninkielisenä
PDF-muodossa. Painetun vuosikertomuksen voi tilata yhtiön
internet-sivulla olevalla tilauslomakkeella tai sähköpostitse
osoitteesta communications@m-real.com.

Vuosikooste M-real Oyj:n vuonna 2007 julkistamista pörssitiedotteista
ja -ilmoituksista on julkaistu yhtiön internet-sivuilla osoitteessa
www.m-real.com/investors.

Lisätiedot:
Anne-Mari Achrén, viestintä, puh. 010 465 4541

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 1,8 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 350 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.