Husqvarna on uusi verkkokauppakumppani

Husqvarna aloitti 16. syyskuuta verkkokauppamme uutena sahatoimittajana. Verkkokaupassa voivat asioida sopimusasiakkaat ja muut omistajajäsenet, joille on kertynyt bonuksia säännöllisestä puukaupasta kanssamme.

”Sahaostoksia varten omistajajäsen voi ostaa verkkokaupastamme bonuksillaan etusetelin, jonka toimitamme hänelle postitse. Sen jälkeen hän voi mennä lähimmän Husqvarna-jälleenmyyjän luokse, neuvotella minkä tahansa Husqvarnan moottori- tai raivaussahan kaupasta ja käyttää etusetelinsä maksun yhteydessä ikään kuin alennuskuponkina”, jäsenpalvelupäällikkö Hannes Vickholm esittelee.

”Husqvarnalla on laaja sahavalikoima ja koko maan kattava jälleenmyyjäverkosto. Bonusten käyttö sahaostoksiin on siis hyvin helppoa.”

Saha-etuseteleiden lisäksi verkkokaupassa voi ostaa monenlaisia tuotteita metsänomistajan ja luonnossa liikkujan tarpeisiin – ulkoilu- ja työvaatteita, työvälineitä ja kirjoja. Siellä on tarjolla hyvät tarjoukset myös metsävakuutuksesta ja sydänvalmennusohjelmasta.

”Verkkokaupassa ostokset maksetaan bonuksilla ja/tai rahalla. Uutta on se, että nyt muutamilla tuotteilla on tulossa käyttöön erilaisia hintavariaatioita, jolloin omistajajäsenellä on mahdollisuus hyödyntää verkkokaupassa pienemmätkin bonussaldot”, Vickholm mainitsee ja huomauttaa, että verkkokaupassa tarjolla olevat hinnat ovat erikoishintoja omistajajäsenillemme, sillä Metsäliitto Osuuskunta pitää osaltaan huolen niiden edullisuudesta.

Verkkokauppa on osa omistajajäsenille tarkoitettua Metsäverkko-palvelua, joka auttaa jäsentä metsäomaisuutensa hallinnassa. Metsäverkossa voi tarkastella ja päivittää metsäsuunnitelmaa. Palvelussa kaikki metsään ja Metsäliitto Osuuskunnan jäsenyyteen liittyvät tiedot ovat yhdessä paikassa ja ajan tasalla – esimerkiksi henkilökohtaiset tiedot osuussijoituksista, puukaupoista ja metsänhoitotöistä. Käytössä on myös verotyökalu, jolla voi ylläpitää metsäverotuksen kirjanpitoa. Lisäksi Metsäverkossa on tarjolla monenlaista ajankohtaista tietoa metsäalasta, Metsä Groupista ja järjestämistämme tilaisuuksista.

Käy tutustumassa: www.metsaverkko.fi. Lisätietoja saat metsäasiantuntijoiltamme.