Käpy-kilpailun voittajat arvottu

Metsä Group Tiedote 8.9.2014

Metsä Groupin kesäkampanjan Käpy-kilpailu keräsi huimat yli 18 000 vastausta kampanjan verkkosivuilla. Kilpailukysymyksessä arvuuteltiin puuraaka-aineen monia käyttökohteita. Puuta käytetään niin huulipunan, kartongin, ksylitol-purkan, leivinpaperin, mäntysuovan, tärpätin kuin vessapaperin raaka-aineena. Sen sijaan puuvillan valmistuksessa puuta ei käytetä.

Kaikkien vastanneiden kesken arvottiin 5. syyskuuta palkintoina kolme Suunto-urheilukelloa (arvo 600 e) sekä 30 Metsä-tuotepakettia (arvo 50 e). Voittajiin on oltu yhteydessä henkilökohtaisesti.

Kiitos kaikille kisaan osallistuneille ja onnittelut voittajille!

Yrityksestä

Metsä Forestwww.metsaforest.com Metsä Forest on markkinajohtaja puukaupassa ja metsäenergiassa Suomessa. Se vastaa Metsä Groupin puunhankinnasta ja tarjoaa emoyhtiö Metsäliitto Osuuskunnan omistajajäsenille kattavat puukaupan sekä metsän- ja luonnonhoidon palvelut. Metsäliitto Osuuskuntaan kuuluu noin 104 000 metsänomistajaa, jotka omistavat yhteensä lähes puolet Suomen yksityismetsistä. Metsä Forestin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,5 miljardia euroa, ja se työllistää noin 900 henkilöä.