Metsäomaisuuden hoitosopimusasiakkaiden metsien kasvuluvut päivitetty

Päivitämme joka vuosi metsäomaisuuden hoitosopimusasiakkaidemme metsän kasvuluvut heidän Metsäverkossa olevaan sähköiseen metsäsuunnitelmaansa. Vuoden 2014 kasvuluvut on nyt päivitetty suunnitelmaan.

Metsäomaisuuden hoitosopimusasiakkaiden metsäsuunnitelma pysyy Metsäverkko-internetpalvelussamme aina ajantasaisena, sillä kirjaamme suunnitelmaan myös heidän metsissään tekemämme hakkuut ja hoitotyöt sitä mukaa kun niitä teemme.

Metsäsuunnitelman voi nyt ladata myös älypuhelimeen. Kaikki omistajajäsenet, joiden metsäsuunnitelma on Metsäverkko-palvelussamme, voivat saada sen mobiilisovelluksellamme älypuhelimeensa. Tutustu uuteen mobiilisovellukseen

Metsäomaisuuden hoitosopimus on metsänomistajalle laajimmillaan ”avaimet käteen” -palvelu, jossa nimetty metsäasiantuntija hoitaa metsiä asiakkaan asettamien tavoitteiden ja tuotto-odotusten pohjalta.

Asiakaspalvelumme palvelee omistajajäseniä myös iltaisin ja lauantaisin. Ota yhteyttä puhelimitse 010 7770 (arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 8–16) tai sähköpostitse jasenpalvelut@metsägroup.com

Yrityksestä

Metsä Forestwww.metsaforest.com Metsä Forest on markkinajohtaja puukaupassa ja metsäenergiassa Suomessa. Se vastaa Metsä Groupin puunhankinnasta ja tarjoaa emoyhtiö Metsäliitto Osuuskunnan omistajajäsenille kattavat puukaupan sekä metsän- ja luonnonhoidon palvelut. Metsäliitto Osuuskuntaan kuuluu noin 104 000 metsänomistajaa, jotka omistavat yhteensä lähes puolet Suomen yksityismetsistä. Metsä Forestin liikevaihto vuonna 2017 oli 1,6 miljardia euroa, ja se työllistää noin 850 henkilöä.