Mobiilisovelluksesta on julkaistu demo- ja ruotsinkielinen versio

Joulukuussa markkinoille tuodusta Metsä Groupin mobiilisovelluksesta on julkaistu demoversio, jolla kuka tahansa älypuhelimen käyttäjä voi tutustua sovelluksen ominaisuuksiin. Sinäkin voit ladata demoversion älypuhelimesi sovelluskaupasta.

”Mobiilisovellus on herättänyt runsaasti kiinnostusta metsänomistajien keskuudessa, kulkevathan metsän tiedot aina mukana sen käyttöönoton jälkeen. Sovelluksesta on nyt julkaistu myös ruotsinkielinen versio”, jäsenpalvelupäällikkö Hannes Vickholm kertoo.

”Jos puhelimen käyttökieleksi on valittu ruotsi, sovellus aukeaa automaattisesti ruotsinkielisenä. Tämä edellyttää, että puhelimeen on päivitetty viimeisin versio sovelluksesta. Vanhoilla käyttäjillä tämä tapahtuu automaattisesti, jos puhelimessa on automaattipäivitys päällä. Muussa tapauksessa sovelluksen voi käydä päivittämässä puhelimen sovelluskaupassa.”

Näin kevään edetessä moni metsänomistaja lähtee metsäänsä tarkastamaan taimikoita. ”Nyt omistajajäsenen kannattaakin käydä lataamassa Metsäverkko-mobiilisovellus omaan älypuhelimeensa ennen kuin lähtee metsään. Sovelluksen avulla on helppo suunnistaa kuviolta toiselle sekä tallentaa niitä koskevia muistiinpanoja ja valokuvia”, Vickholm sanoo.

”Ja demoversion lataamalla pääsee saman tien katsomaan, millaisesta sovelluksesta on kyse.”

Tutustu Metsä Groupin mobiilisovellukseen.