Tavataan OKRA-maatalousnäyttelyssä 2.–5. heinäkuuta

Joka toinen vuosi Oripään lentokentällä Varsinais-Suomessa järjestettävä OKRA on yksi maamme suurimmista maatalousnäyttelyistä. Metsä Group on mukana tapahtumassa tänäkin vuonna. Kaikkiaan OKRAssa on yli 500 näytteilleasettajaa.

”OKRA on hyvin monipuolinen tapahtuma, jossa kaksi vuotta sitten oli yli 70 000 kävijää. Osastomme yleisteema on metsäomaisuuden hoitopalvelut. Lisäksi esittelemme vieraillemme esimerkiksi sähköistä Metsäverkko-palveluamme ja mainioita sijoitusmahdollisuuksiamme”, jäsenpalvelun metsäasiantuntija Pertti Myllymäki kertoo.

Myllymäki kehottaa metsänomistajia sopimaan etukäteen maksuttoman, noin puoli tuntia kestävän tapaamisen metsäasiantuntijan kanssa. Tapaaminen järjestyy soittamalla numeroon 010 7770. ”Kun saamme soiton viimeistään perjantaina 27. kesäkuuta, ehdimme lähettää postitse pääsylipun tapahtumaan.”

”Osastollamme voi tutustua myös täysin uudenlaisiin Metsä Tissuen SAGA Ruoanlaittopapereihin, jotka soveltuvat erinomaisesti kaikkeen kokkaukseen, leipomiseen ja kesäherkkujen grillaamiseen. Sellunkeiton saloihin voi päästä juttelemalla Metsä Fibren Rauman tehtaan edustajan kanssa”, Myllymäki esittelee.

Kun kyseessä on koko perheen kesäinen tapahtuma, myös Metsä Groupin osastolla on ohjelmaa lapsille. He voivat muun muassa harjoitella kävyn tarkkuusheittoa. ”Aikuisille järjestämme arvonnan, jossa voi voittaa metsurin päiväksi töihin metsäänsä.”

Myllymäki toivottaa metsänomistajat tervetulleiksi Metsä Groupin osastolle E-35. OKRA on avoinna vieraille keskiviikosta lauantaihin 2.–5. heinäkuuta klo 10–17.

Lisää tietoa OKRA-maatalousnäyttelystä