Tee taimitilaus ajoissa!

Tilaa meiltä laadukkaat puuntaimet ja istutustyöt nyt, niin voit hyödyntää hyvät tarjouksemme omistajajäsenille. Ota taimi- ja istutusasioissa yhteyttä paikalliseen metsäasiantuntijaamme.

Jos teet istutustyön itse, tarjoamme uusiin yli 6 000 kappaleen taimitilauksiin istutusputken ja -vakan sekä uusiin 4 000–6 000 kappaleen taimitilauksiin istutusputken kaupan päälle, kun taimitilaus tehdään viimeistään 31. tammikuuta 2014.

Metsäasiantuntijoidemme yhteystiedot löydät täältä.

Katso istutusohjeet

Istutusvälinetarjouksia omistajajäsenillemme:

Finputki 4 (45 mm)                    97,–

Finputki 5 (50–55 mm)             98,–

Finputki 6 (63 mm)                 102,–

Finputki 7 (75 mm)                 113,–

Finputki 4 ja istutusvakka       133,–

Finputki 5 ja istutusvakka       134,–

Finputki 6 ja istutusvakka       138,–

Finputki 7 ja istutusvakka       149,–

Taimivakka                               36,–

Toimituskulu 9,90 euroa/toimitus (sis. alv). Istutusvälinetarjoukset voimassa 31.3.2014 saakka.

Tilaukset Uittokalusto Oy:stä puhelimitse (015) 555 0402 tai sähköpostilla shop@uittokalusto.fi. Mainitse tilauksesi yhteydessä Metsäliitto Osuuskunnan jäsennumerosi. Hankintakulun voit vähentää metsätalouden verotuksessasi.

Yrityksestä

Metsä Forestwww.metsaforest.com Metsä Forest on markkinajohtaja puukaupassa ja metsäenergiassa Suomessa. Se vastaa Metsä Groupin puunhankinnasta ja tarjoaa emoyhtiö Metsäliitto Osuuskunnan omistajajäsenille kattavat puukaupan sekä metsän- ja luonnonhoidon palvelut. Metsäliitto Osuuskuntaan kuuluu noin 104 000 metsänomistajaa, jotka omistavat yhteensä lähes puolet Suomen yksityismetsistä. Metsä Forestin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,5 miljardia euroa, ja se työllistää noin 900 henkilöä.