Metsä Tissue kehittää toimintaansa Ruotsissa

METSÄ TISSUE KEHITTÄÄ TOIMINTAANSA RUOTSISSA Metsä Tissue on sopinut toimintojensa uudelleenjärjestelyistä Ruotsissa sijaitsevilla tehtaillaan. Vuoden 2001 neljännen neljänneksen tulokseen kirjataan 2,1 miljoonan euron suuruinen varaus lähivuosina toteutuvia kustannuksia varten. Vuoden 2002 aikana henkilökunnan määrä Ruotsissa vähenee noin 50 hengellä. Metsä Tissue Oyj Timo Suuriniemi vt. talousjohtaja Lisätietoja: vt. talousjohtaja Timo Suuriniemi puh. 010 469 4580, matkapuhelin 050 560 8271 tai sähköposti timo.suuriniemi@metsatissue.com Jakelu: Helsingin Pörssi/HEX Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/28/20011228BIT00020/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/28/20011228BIT00020/bit0002.pdf

Yrityksestä

Metsä Tissue is the market leader in tissue products in the Nordic countries and a major tissue supplier to the markets of continental and northern Europe. We are also the European market leader in baking and cooking papers.