METSÄ TISSUEN VARSINAISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET

METSÄ TISSUEN VARSINAISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET Metsä Tissue Oyj:n varsinainen yhtiökokous 18.3.2002 vahvisti konsernin ja emoyhtiön tuloslaskelman ja taseen vuodelta 2002 ja myönsi vastuuvapauden hallituksen jäsenille ja toimitusjohtajalle. Yhtiökokous päätti, että Metsä Tissue Oyj ei jaa osinkoa vuodelta 2002 vaan tilikauden voitto siirretään tulos edellisiltä tilikausilta -tilille. Yhtiökokous päätti hallituksen jäsenmääräksi 6 henkilöä. Hallituksessa jatkavat Antti Oksanen, Arimo Uusitalo, Ari Heiniö, Jouko M. Jaakkola, Curt Lindbom ja Jussi Länsiö. Hallitus valitsi keskuudestaan puheenjohtajaksi Antti Oksasen ja varapuheenjohtajaksi Arimo Uusitalon. Hallituksen jäsenten toimikausi kestää vuonna 2004 pidettävän varsinaisen yhtiökokouksen loppuun. Tilintarkastajana jatkaa PricewaterhouseCoopers Oy, KHT-yhteisö, päävastuullisena tilintarkastajana Göran Lindell, KHT. METSÄ TISSUE OYJ Lisätietoja: talousjohtaja Timo Suuriniemi, p. 010 469 4580, gsm 050 560 8271. Jakelu: Helsingin Pörssi/HEX Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/18/20030318BIT00820/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/18/20030318BIT00820/wkr0002.pdf

Yrityksestä

Metsä Tissue is the market leader in tissue products in the Nordic countries and a major tissue supplier to the markets of continental and northern Europe. We are also the European market leader in baking and cooking papers.