Metsä Tissue nostaa leivin- ja ruoanlaittopapereiden hintoja

Metsä Tissue lehdistötiedote 29.9.2014 klo 9.30

Metsä Tissue nostaa leivin- ja ruoanlaittopapereiden hintoja 5 prosentilla 1.1.2015 alkaen. Korotus koskee kaikkia leivin- ja ruoanlaittopapereita kaikilla markkinoilla.

Metsä Tissue on maailman suurimpia leivin- ja ruoanlaittopapereiden ja -tuotteiden toimittajia. Yhtiön papereita ja SAGA-brändin tuotteita myydään yli 60 maassa.

Juha Tilli, SVP, Baking and Cooking, Metsä Tissue, tel. +358 40 8299 373
Simo Schulz, VP, Sales and Marketing, Baking and Cooking, Metsä Tissue, tel. +358 50 3130 266

Metsä Tissue tuo korkealaatuisilla pehmo- ja ruoanlaittopapereillaan mukavuutta kuluttajien, loppukäyttäjien ja asiakkaiden jokaiseen päivään. Se on Euroopan johtava koti- ja suurtalouksien pehmopaperituotteiden toimittaja ja maailman johtava ruoanlaittopapereiden toimittaja. Sen päätuotemerkit ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Metsä Tissuella on tuotantoa kuudessa maassa, sen liikevaihto vuonna 2013 oli 1 miljardia euroa ja se työllistää noin 2 800 henkilöä. Metsä Tissue on osa Metsä Groupia.

Yrityksestä

Metsä Tissuewww.metsatissue.com Metsä Tissue tuo korkealaatuisilla pehmo- ja ruoanlaittopapereillaan mukavuutta kuluttajien, loppukäyttäjien ja asiakkaiden jokaiseen päivään. Se on yksi Euroopan johtavista koti- ja suurtalouksien pehmopaperituotteiden toimittajista ja maailman johtava ruoanlaittopapereiden toimittaja. Yhtiön päätuotemerkit ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Metsä Tissuella on tuotantoa viidessä maassa, sen liikevaihto vuonna 2017 oli 1,0 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 800 henkilöä. Metsä Tissue on osa Metsä Groupia.