Käpy-kilpailun voittajat arvottu

Metsä Group Tiedote 8.9.2014

Metsä Groupin kesäkampanjan Käpy-kilpailu keräsi huimat yli 18 000 vastausta kampanjan verkkosivuilla. Kilpailukysymyksessä arvuuteltiin puuraaka-aineen monia käyttökohteita. Puuta käytetään niin huulipunan, kartongin, ksylitol-purkan, leivinpaperin, mäntysuovan, tärpätin kuin vessapaperin raaka-aineena. Sen sijaan puuvillan valmistuksessa puuta ei käytetä.

Kaikkien vastanneiden kesken arvottiin 5. syyskuuta palkintoina kolme Suunto-urheilukelloa sekä 30 Metsä-tuotepakettia. Voittajiin on oltu yhteydessä henkilökohtaisesti.

Kiitos kaikille kisaan osallistuneille ja onnittelut voittajille!

Metsä Groupwww.metsagroup.fi Metsä Group on vastuullisen biotalouden edelläkävijä, jonka tuotteiden pääraaka-aine on uusiutuva puu pohjoisen kestävästi hoidetuista metsistä. Keskitymme puunhankintaan ja metsäpalveluihin, puutuotteisiin, selluun ja ensikuitukartonkeihin sekä pehmo- ja ruoanlaittopapereihin. Metsä Groupin liikevaihto vuonna 2017 oli 5,0 miljardia euroa, ja se työllistää noin 9 100 henkilöä. Konsernilla on toimintaa lähes 30 maassa. Metsä Groupin emoyritys on Metsäliitto Osuuskunta, jonka omistaa noin 104 000 suomalaista metsänomistajaa.