Metsä Groupin vuoden 2013 tilinpäätös julkaistaan 1.4.2014

Metsä Group pörssitiedote 26.3.2014 klo 15.00

Metsäliitto Osuuskunta on 26.3.2014 saanut Finanssivalvonnalta luvan tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen julkistamiseen arvopaperimarkkinalain mukaisesta määräajasta poiketen. Luvan mukaisesti Metsä Group julkistaa tilikauden 1.1.–31.12.2013 tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen 1.4.2014 osoitteessa www.metsagroup.fi.

Miika Arola, lakiasiainjohtaja, puh. 010 465 4205

Metsä Group on vastuullinen metsäteollisuuskonserni, jonka tuotteiden pääraaka-aine on uusiutuva ja kestävästi kasvatettu pohjoinen puu. Metsä Group keskittyy pehmo- ja ruoanlaittopapereihin, pakkauskartonkeihin, selluun, puutuotteisiin sekä puunhankintaan ja metsäpalveluihin. Sen korkealaatuisissa tuotteissa yhdistyvät uusiutuva raaka-aine, asiakaslähtöisyys, kestävä kehitys sekä innovatiivisuus. Metsä Groupin liikevaihto vuonna 2013 oli 4,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 11 000 henkilöä. Konsernilla on toimintaa noin 30 maassa. Metsä Groupin emoyritys on Metsäliitto Osuuskunta, jonka omistaa noin 123 000 suomalaista metsänomistajaa.