Metsä Groupin vuoden 2016 tilinpäätös, vuosiesite ja kestävän kehityksen raportti julkaistu

Metsä Group on julkaissut vuoden 2016 tilinpäätöksen ja vuosiesitteen tilikaudelta 1.1.–31.12.2016 suomeksi ja englanniksi. Tilinpäätös sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen,  selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen. Kestävän kehityksen raportti on julkaistu englanniksi.

Metsä Group Tilinpäätös ja toimintakertomus 28.2.2017 klo 13

Tilinpäätös, vuosiesite ja kestävän kehityksen raportti ovat luettavissa Metsä Groupin verkkosivuilla osoitteessa www.metsagroup.com. Painettuja raportteja voi tilata osoitteesta www.metsagroup.com 20.3.2017 alkaen.

Juha Laine, viestintäjohtaja, Metsä Group, puh. 010 465 4541

www.metsagroup.com

Metsä Group on vastuullisen biotalouden edelläkävijä, jonka tuotteiden pääraaka-aine on uusiutuva puu pohjoisen kestävästi hoidetuista metsistä. Keskitymme puunhankintaan ja metsäpalveluihin, puutuotteisiin, selluun ja ensikuitukartonkeihin sekä pehmo- ja ruoanlaittopapereihin.

Metsä Groupin liikevaihto vuonna 2016 oli 4,7 miljardia euroa, ja se työllistää noin 9 300 henkilöä. Konsernilla on toimintaa noin 30 maassa. Metsä Groupin emoyritys on Metsäliitto Osuuskunta, jonka omistaa noin 104 000 suomalaista metsänomistajaa.

Seuraa Metsä Groupia: Twitter LinkedIn Facebook YouTube Instagram Slideshare Issuu