Metsäliitto Osuuskunta esittelee Pääomabonus-sijoitusvaihtoehdon omistajajäsenille

Metsäliitto-konserni pörssitiedote 15.12.2011 klo 9.15

Metsäliitto tuo uuden sijoitustuotteen Pääomabonuksen osaksi kattavaa palveluvalikoimaansa omistajajäsenille. Sen avulla kehitetään jo ennestään hyväksi koettua sijoitusmahdollisuutta Metsäliitto Osuuskunnan A-lisäosuuksiin.

Pääomabonus palkitsee Metsäliiton osuuksiin pitkäaikaisesti sijoittavat omistajajäsenet. Omistajajäsen voi merkitä Metsäliitto Osuuskunnan yhden euron määräisiä A-lisäosuuksia sekaemissiossa kunakin vuonna erikseen hallituksen päättämään hintaan antiehtojen mukaisesti. Uusia A-lisäosuuksia tarjotaan merkittäväksi puukaupasta tai osuuskoroista saaduista tuloista. Rahastokorotuksen enimmäismäärä on 100 miljoonaa euroa.

Uusi tuote on osa jäsenpalvelujen kehittämistä. ”Pääomabonus antaa mahdollisuuden merkittävään lisätuottoon A-lisäosuussijoituksille”, kertoo metsäjohtaja Juha Mäntylä.

Pääomabonus-ohjelma on voimassa 1.1.2012 alkaen. Uusien lisäosuuksien tarkemmat merkintäehdot löytyvät www.metsapalvelut.fi.

Metsäjohtaja Juha Mäntylä, Metsäliitto-konserni, puh. 010 465 4244
Viestintäpäällikkö Olga van Iterson, Metsäliitto-konserni, puh. 050 325 2376

Metsä Groupwww.metsagroup.fi Metsä Group on vastuullisen biotalouden edelläkävijä, jonka tuotteiden pääraaka-aine on uusiutuva puu pohjoisen kestävästi hoidetuista metsistä. Keskitymme puunhankintaan ja metsäpalveluihin, puutuotteisiin, selluun ja ensikuitukartonkeihin sekä pehmo- ja ruoanlaittopapereihin. Metsä Groupin liikevaihto vuonna 2017 oli 5,0 miljardia euroa, ja se työllistää noin 9 100 henkilöä. Konsernilla on toimintaa lähes 30 maassa. Metsä Groupin emoyritys on Metsäliitto Osuuskunta, jonka omistaa noin 104 000 suomalaista metsänomistajaa.