Panu Hannula nimitetty Metsäliitto-konsernin tietohallintojohtajaksi

Metsäliitto-konsernin lehdistötiedote 13.5.2011

Metsäliitto-konsernin tietohallintojohtajaksi on nimitetty diplomi-insinööri Panu Hannula (44). Hannula aloittaa tehtävässä 29.8.2011, ja hän raportoi konsernin talousjohtaja Vesa-Pekka Takalalle.

Panu Hannula siirtyy Metsäliittoon Onninen Oy:stä, jossa hän on ollut konsernin tietohallintojohtajana vuodesta 2006. Sitä ennen hän on ollut johtajana Nokia Oyj:n ja Metso Oyj:n tietohallinnoissa.

Talousjohtaja Vesa-Pekka Takala, Metsäliitto-konserni, puh. 010 465 4260
Viestintäjohtaja Anne-Mari Achrén, Metsäliitto-konserni, puh. 010 465 4541

Metsä Groupwww.metsagroup.fi Metsä Group on vastuullisen biotalouden edelläkävijä, jonka tuotteiden pääraaka-aine on uusiutuva puu pohjoisen kestävästi hoidetuista metsistä. Keskitymme puunhankintaan ja metsäpalveluihin, puutuotteisiin, selluun ja ensikuitukartonkeihin sekä pehmo- ja ruoanlaittopapereihin. Metsä Groupin liikevaihto vuonna 2016 oli 4,7 miljardia euroa, ja se työllistää noin 9 300 henkilöä. Konsernilla on toimintaa noin 30 maassa. Metsä Groupin emoyritys on Metsäliitto Osuuskunta, jonka omistaa noin 104 000 suomalaista metsänomistajaa.