Uusi Lambi Jeans: farkkutikattu wc-paperi helposti avattavassa pakkauksessa

Report this content

Ruotsalainen Otto Sundbäck keksi vuonna 1913 jotain pientä, mutta tärkeää ja nykyään lähes jokaisesta vaatteesta löytyvää. Se oli vetoketju. Nyt tämä vetoketjumainen, avaamista helpottava oivallus löytyy wc-paperipakkauksesta. Lambin uudessa Jeans-wc-paperissa on myös farkkutikattu pinkki sydänkuvio.

Lambi Jeans -wc-paperi on pakattu kulmastaan helposti avattavaan pakkaukseen. Farkkuihin puetussa pakkauksessa on lisäksi kätevä kantokahva.

- Pehmeys on totta kai wc-paperin tärkein ominaisuus. Suomalaiset ovat kuitenkin toivoneet meiltä myös kätevää ja helposti avattavaa pakkausta, joten halusimme tehdä sellaisen, Metsä Tissuen Regional Marketing Manager Hanna Hirvonen kertoo.

Uusi sujuvampi pakkauksen avaamistapa näkyy myös muissa Lambin wc-paperipakkauksissa. Talouspaperipakkauksiin se tulee loppukeväällä.

Tämän lisäksi Lambi on farkkufiiliksissä vuoden alusta Facebookissa, jossa se järjestää 2.1.–28.4.2012 välisenä aikana virtuaalisen ompelupelin, jossa pitää tikata farkkukangasta mahdollisimman tarkasti. Peliin osallistuneiden kesken arvotaan joka viikko lahjakortti Nelly.com-nettikauppaan. Pääpalkintona arvotaan kahden hengen matka San Franciscoon, farkkujen kotikaupunkiin.

Lambin tuotteilla on pohjoismainen ympäristömerkki, Joutsenmerkki.

Liitteenä taustatietoa vetoketjun historiasta.

Tuotetiedot: Lambi Jeans -wc-paperi, 6 rullaa, hinta n. 3,20 – 3,90 €

Tuotenäytteet ja kuvapyynnöt: Viestintä Oy Drum, Johanna Nousiainen, johanna.nousiainen@drum.fi, 045 130 5988

Lisätiedot:
Lambi, www.lambi.com ja www.facebook.com/lambisuomi
Hanna Hirvonen, hanna.hirvonen@metsatissue.com, 040 732 6543

Pehmeät, valkoiset ja hygieeniset Lambi-tuotteet on valmistettu 100 % puhtaasta uudesta selluloosasta. Siksi ne sopivat herkällekin iholle. Kuituraaka-aine on peräisin vastuullisesti hoidetuista metsistä. Lambi-tuotteille on myönnetty pohjoismainen ympäristömerkki. Tuotteet esiteltiin ensimmäistä kertaa kuluttajille vuonna 1962 Ruotsissa Vita Lamm -nimellä. Nykyään Lambi-tuotteita on saatavilla 15 maassa. Tuotteita myydään yli 120 miljoonalla eurolla vuodessa.

Metsä Tissue on yksi Euroopan johtavista pehmopaperituotteiden toimittajista kotitalouksille ja suurkuluttajille. Yhtiö on myös maailman johtava ruoanlaittopaperien valmistaja. Metsä Tissuen tuotemerkkejä ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Metsä Tissue kuuluu Metsäliitto-konserniin.

Avainsanat: