MICHELIN XADN+ dumpperinrenkaisiin kaksi uutta kokoa

Nyt runsaan vuoden verran markkinoilla olleen 29,5R25 MICHELIN XADN+ -rengasmallin tarjonta kasvaa kahdella uudella koolla: 23.5R25 ja 26.5R25. Näiden uusien rengaskokojen ansiosta on nyt saatavilla Michelin-renkaita yhä useampiin nivelohjattaviin dumppereihin.

Niveldumppereita käytetään maansiirtotöihin muun muassa moottoriteiden rakennuksessa, rautatie- ja padonrakennuksessa sekä muussa infrastruktuuri-rakentamisessa, sillä ne ovat monipuolisia työkoneita ja soveltuvat käyttöön monilla erilaisilla alustoilla.

Vahvan ja toimivan rakenteensa ansiosta MICHELIN XADN+ on tehokas rengas niveldumppereille soveltuvilla työmailla. Sen erinomainen vetokyky, pito ja vaurionkestävyys ovat avaintekjöitä, joiden ansiosta MICHELIN XADN+ on luotettava rengas kaikista vaativimmilla työmailla, sanoo Michelinin työkonerenkaiden myyntipäällikkö Juha Immonen.

MICHELIN XADN+ on rengas, joka auttaa tehostamaan dumpperin työsuoritusta. Sen etuja ovat:

• Parantunut työskentelyvarmuus – renkaan sivut sietävät erittäin hyvin viiltovaurioita.
  • Kustannustehokkuus – kulutuspinnan uusi kumiseos ja vahva, toimiva runkorakenne antavat renkaalle jopa 15 prosenttia lisää käyttöikää.
  • Pienempi ympäristökuormitus uuden MICHELIN XADN+ -renkaan valmistukseen käytetään 18 kiloa vähemmän raaka-aineita kuin edeltäjään, MICHELIN XADN -renkaaseen. Renkaat valmistetaan ISO 14001 –sertifioiduissa tehtaissa.

Lehdistön yhteyshenkilö, Michelin Nordic, Tukholma: Lotta Wrangle
Puhelin: 46 72 250 07 40, sähköposti: lotta.wrangle@se.michelin.com

Michelin on maailman rengasvalmistajien edelläkävijä, jolla on 113 400 työntekijää – joista 300 Pohjoismaissa - ja myyntiorganisaatio yli 170 maassa. Michelin kehittää, valmistaa ja myy kestävän kehityksen periaatetta soveltaen renkaita kaikentyyppisiin ajoneuvoihin sekä useisiin erikoiskäyttöihin. Michelin julkaisee myös kaupunki- ja tiekarttoja, matkaoppaita sekä arvostettua Guide Michelin hotelli- ja ravintolaopasta. ViaMichelin.com –sivuilla Michelin tarjoaa myös digitaalisia liikkumista ja matkustamista helpottavia palveluita. www.michelin.com, www.michelin.fi

Avainsanat:

Yrityksestä

Michelin on johtava rengasvalmistaja, joka on omistautunut ihmisten ja tavaroiden liikkuvuuden parantamiseen kestävän kehityksen periaatetta kunnioittaen. Michelin valmistaa ja myy renkaita kaiken tyyppisiin ajoneuvoihin ja tarjoaa innovatiivisia liiketoiminnan tukipalveluita sekä digitaalisia sovelluksia matkailuun. Lisäksi Michelin julkaisee matkaoppaita, hotelli- ja ravintolaoppaita sekä kaupunki- ja tiekarttoja. Yhtymän pääkonttori sijaitsee Clermont-Ferrandissa Ranskassa ja sillä on paikallinen organisaatio 170 maassa; henkilöstön määrä on 112 300. Michelinillä on 68 tehdasta 17 maassa sekä tuotekehityksestä ja tutkimuksesta vastaava teknologiakeskus, jonka yksiköt sijaitsevat Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. (www.michelin.com, www.michelin.fi)

Lainaukset

Michelinin työkonerenkaiden myyntipäällikkö Juha Immonen