100% SuomiRockia, kiitos! - Supersuosittu SingStar lataa täyslaidallisen kotimaista

SuomiRock vyöryy koteihin elokuussa kun PlayStation julkaisee ensimmäisen täysin suomalaisen version SingStar -pelistä. SingStar SuomiRock sisältää kattavan tarjonnan suomirockin helmiä. Mukana ovat muun muassa CMX, Apulanta, Eppu Normaali, Kotiteollisuus, Maija Vilkkumaa, Leevi and the Leavings, Irina ja Paula Koivuniemi. Suven suurten estradien jo hiljetessä polkaistaan kesäfestivaalit kotioloissa vasta kunnolla käyntiin.

Elokuussa julkaistava SingStar SuomiRock on pelattavissa PlayStation 2 -konsolilla. Pelin 30 kappaleen sinivalkoista hittisikermää pääsee tuttuun tapaan tulkitsemaan yhdessä tai yksin. Kappaleiden kirjo kattaa vanhan ja uuden, nopean ja hitaan. Kesien festivaalikomeetta PMMP:n Miralle suomirock on tärkeä osa elämää.

- Olemme päässeet keikkailemaan yhdessä suomirockin dinosaurusten kanssa, mikä on ollut uskomattoman hieno asia, Mira kertoo. PMMP lähtikin mielihyvin mukaan SingStar SuomiRockiin, liittyen taas kerran suomalaisten kestosuosikkien joukkoon.

- Onhan se tosi iloinen asia kun ihmiset laulaa – ja vieläpä meidän kappaleita! Ja fanipostia on aina mukava saada. Ihmiset kirjoittavat omista festarikokemuksistaan, tai vaikkapa siitä kuinka heidän lapsensa ovat laulaneet meidän kappaleitamme. Miksei myös SingStar saisi aikaan samanlaisia elämyksiä, jatkaa Mira pohdintojaan.

Yksinkertaisia sanoja rakkaudesta. Tämä on pop-pop-po…

SingStar-pelit ovat olleet valtaisa myyntimenestys ympäri maailmaa ja halki kohderyhmien. Ne ovat osa jatkuvasti kasvavaa seurapelaamisen trendiä. Suomessa SingStar sarjaa on myyty yhteensä jo noin 170 000 kappaletta. Yksistään SingStar Legendat -pelin myynti hipoo jo 80 000 kappaletta ja sitä myydään edelleen huimia määriä.

- Maailmanlaajuisesti SingStar-pelejä on myyty yhteensä yli 12 miljoonaa. SuomiRock tulee kuitenkin varmasti saamaan erityisaseman täällä kotimaassamme. Uskomme, että peliin valituilla artisteilla on aivan oma asemansa suomalaisten sydämissä, summaa PlayStationin markkinointipäällikkö Suman Rath.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.